• Palvelut
  • Hakemisto
  • A
  • B
  • E
  • F
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • V
  • Y
  • Ä
Liikunta ja vapaa-aika
Ohjaustunnit pähkinänkuoressa

(Jokainen tunti loppuu 10 min. venyttelyyn)

Kahvakuula
Perustana heilurimaiset liikkeet. Harjoittelu kehittää lihaskunnon lisäksi kehonhallintaa, tasapainoa, lihaskestävyyttä ja liikkuvuutta. Tekee todella hyvää keskivartalon lihaksille, unohtamatta koko kehoa. Monipuolista liikuntaa jossa riittää haastetta kaikille.

Kuntosali kiertoharjoitteluna
Alkulämmittely ohjaajan johdolla n. 5min. Kuntopiiri harjoittelua (n. 1min/piste) kuntosalilaitteita, käsipainoja, voimatankoja, kahvakuulia, tasapainotynyjä, selätintä ja oman kehon painoa apuna käyttäen. Tehokasta kuntoilua kaikille.

Terve selkä
Tunnilla keskitytään selän liikkuvuuteen vahvistamalla lihaksia sekä hakemalla joustoa ja liikkuvuutta vartalon lihaksistoon.

LAVIS –lavatanssijumppa

Rento tunti, jossa sekoitetaan lavatanssi- ja jumppa-askeleita. Tärkeää hyvä ja rento fiilis. Et tarvitse paria tai tanssikokemusta.

SYKE+vatsa-selkä
Tunnilla harjoitetaan sykekuntoa intervalliharjoittelulla. Lihaskunto-osuudessa keskitytään muokkaamaan/vahvistamaan vatsan ja selän aluetta.

TEEMA -jumppa
Teema vaihtuu kolmen viikon välein. Tunti voi olla kuntopiirinä, askellustuntina, step -jumppana, kehonhuoltona tai painoittua ala- tai ylävartaloon.

Vesijumppa 

Erilaisia jumppavälineitä käyttäen liikuntaa vedessä.

Voimaa vartaloon

Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Pääpaino lihaskuntoliikkeissä. Välineinä voi olla käsipainoja, step -lautoja ja kuminauhoja.

Kehonhuoltokurssi
Tunnilla lämmitellään kevyesti. Kehonhuollossa keskitytään vartalon oikeisiin asentoihin ja nivelien sekä nikamien vapauttamiseen liikkumaan oikealla tavalla. Tunnilla ei tarvitse kenkiä. Sopii kaikille. Kurssimuodossa tunneilla pysyvät samat asiakkaat, joten eteneminen harjoitteissa mahdollistuu.